Novosti




Autor Tema: Telekom Srbija kupio još dva kablovska operatora  (Posjeta: 154 vremena)

Offline satelit74

  • Administrator
  • Member
  • *
  • HVALA
  • -Dao: 0
  • -Primio: 17
  • Postova: 2,707
  • : 58
Telekom Srbija kupio još dva kablovska operatora
« u: Siječanj 12, 2019, 13:00:55 »

 
 Telekom Srbija kupio je još dva kablovska operatora - "Radijus vektro" i "AVcom", a pregovaramo sa još pet manjih i očekujemo da se u prvom kvartalu ove godine završe i te akvizicije, rekao je u intervjuu za Blic koordinator za internet i multimediju "Telekom Srbija grupe" i direktor Mtela Vladimir Lučić.Kako je rekao, kupovina kablovaca je uslov za realizaciju razvojne strategije "Milion plus", kojom treba da dođu do više od milion korisnika televizije i interneta.Kupovinom je dobijeno 120.000 novih internet i televizijskih korisnika koje je imao "Radijus vektor" i 18.000 koje je imao "AVcom".Upitan može li i ova kupovina da izazove buru u javnosti kao kupovina "Kopernikusa", Lučić kaže da ne zna zašto je izazivaju "samo naše akvizicije, a ne i konkurencije".Lučić istakao da je cilj da postanu lideri.Rešili smo da stavimo tačku na zaostajanje Telekoma, da ga postavimo tamo gde treba da bude nacionalni operator, a to je mesto lidera, rekao je Lučić te dodao da se Telekom finansira sopstvenim sredstvima.
 
 - Ne finansiramo mi narodnim parama ove akvizicije, već smo punih 10 godina ekstremno profitabilni - naglasio je Lučić.Kako kaže, kada poredite sve kablovce uključujući i SBB, Telekom ima ubedljivo najveći profit, ali i najveći broj radnika, više nego svi mobilni i kablovski operatori zajedno.Kupovinom kablovaca smo za pet meseci u Srbiji povećali broj TV korisnika za više od 50 odsto, pa ih sada ima preko 700.000 - rekao je on i dodao da kompaniji to daje snagu da dodatno ulaže u sadržaj te je pokrenut i kanal "Superstar".On je naveo da je Telekom imao mali broj TV korisnika, jer su kablovci napravili svoj kartel i paralelnu mrežu i nisu se, kako je rekao, međusobno napadali već su se udružili protiv Telekoma.
 
 U sklopu projekta "Milion plus" nije kupovina televizija, rekao je Lučić i dodao da će u fokusu, kao i kod svih velikih kompanija u svetu, biti i multimedija, jer je, kako kaže, internet jedini siguran prihod u narednih 50 godina.Internet portali će u budućnosti biti najveći proizvođači sadržaja i mi želimo da budemo jedan od nosilaca pravljenja tog lokalnog serijskog, sportskog ili naučnog programa. Cilj nam je da dokažemo da ne samo da možemo da se izborimo sa postojećom konkurencijom i budemo lider u uslugama interneta i televizije već i da uđemo u utakmicu sa digitalnim servisima velikih kompanija - istakao je Lučić u intervjuu za Blic.
 
 (Telegraf.rs/Tanjug)



Tagovi: